1 Ary nony tonga ny Andro Pentekosta, dia teo amin’ ny fitoerana iray izy rehetra.2 Ary nisy feo tonga tampoka avy tany an-danitra, toy ny rivotra mahery mifofofofo, ka nanenika ilay trano niangonany.3 Ary nisy lela maro mitarehin’ afo niseho taminy, izay nizarazara; ary nipetraka tamin’ izy rehetra isan-olona izany.4 Ary samy feno ny Fanahy Masina izy rehetra, ka dia niteny tamin’ ny fiteny maro samy hafa, araka ny nampitenenan’ ny Fanahy Masina azy.
ASAN’NY APOSTOLY 2 :1-4
NY FANAHY MASINA AVY AMIN’NY TOMPO
Toe-javatra niseho tamin’ny andro Pentekosta taorian’ny niakaran’i Jesoa Kristy any an-danitra no hitantsika eto.
1-Omena ny olona miaina amin’ny fitiavana
Voalaza fa miombona teo amin’ny toerana iray ny mpianatra tamin’ny andro Pentekosta. Toerana iray midika fa miray toerana, miray fo. Mifankatia, mifandray tsara ka indreo tsy mahafoy ny fiombonana. Marihina fa omen’ny Tompo ho an’ny mpianatra ny Fanahy Masina mba hahatonga azy ireo ho vavolombelony. Ny fifankatiavana no marika maha- mpianatry ny Tompo .
2-Maneho fa tsy manavaka ny Tompo
Misy teny miverina matetika eto dia ny hoe: « izy rehetra ».ireo mpianatra rehetra nino ny fitsangana’i Jesoa Kristy tamin’ny maty no voalaza amin’izany. Izy rehetra ireo no niray toerana, ary izy rehetra ireo tsy ankanavaka no nomena sy nandray ny Fanhy Masina . Maneho izany fa tsy manavakavaka ny Tompontsika. Manatanteraka hatrany ny teny nomeny Izy. Matokia Azy.
3- Mampijoro ho vavolombelona
Voalaza eto fa nisy feo nifofofofo tampoka, lela maro mitarehin’afo izany no endrika hita maso nahatongavan’ny Fanahy Masina tamin’ny mpianatra. Ny mahagaga rehefa tonga tamin’ny mpianatra io lela mitarehion’afo io dia niteny, nanambara ny asan’ Andriamanitra tamin’ny fitenim-pirenena samihafa ny mpianatra. Nanova ny lelany ho amin’ny fijoroana ho vavolombelon’ny Tompo ny Fanahy Masina.
Fanontaniana:
Nahoana no nomena ny Fanahy Masina ny mpianatra?
Ho an’Andriamanitra irery ihany ny voninahitra.Amen !